sábado, 27 de octubre de 2012

Més so!


Aquesta setmana hem continuat amb el taller de so que no vàrem poder realitzar la setmana passada. Amb l’audacity descarregat, vam començar a treballar, encara que continuàvem amb alguns problemes tècnics  amb els micròfons.
La meva feina la vaig acabar a casa, a classe només hem vaig dedicar a provar el programa, a investigar els seus recursos. A casa, ja vaig fer la meva gravació i la vaig modificar afegint-li amplificacions, música de fons, canvis de to, silencis de música, etc.
Vaig escollir un conte molt breu que vaig trobar a Internet sobre un eriçó.

Aquest va ser el conte que vaig elegir per a la meva gravació:

“Este era un erizo que vivía muy triste, porque todo el mundo le echaba puyas. Por donde quiera que pasaba, se sentía atacado, por eso decidió alejarse de todos y de todo. Hasta que una noche de luna clara vio su imagen reflejada en un pozo y se dio cuenta que las puyas, o sea las púas, los dardos puntiagudos recubrían todo su cuerpo. Por eso, los demás, temerosos, se ponían en guardia al cruzarse con él.”

http://www.ivoox.com/erizo_md_1560348_1.mp3

A la classe teòrica de la setmana va sortir el terme “caceres”, pàgines webs dedicades a infants, on poden encontrar activitats amb preguntes, jocs, amb certs objectius curriculars.
Penso que aquestes pàgines, si estan ben elaborades són profitoses. Dic ben elaborades, perquè tots sabem que a les webs igual que hi ha molta informació certa, n’hi ha d’altra que no ho és, i som nosaltres, els adults, els que hem de saber guiar als infants, oferint-los els millors recursos per al seu aprenentatge.
Quan la pàgina esta ben elaborada, a banda d’oferir coneixements, els infants estan en contacte amb la tecnologia, és una manera molt divertida d’aprendre. A més a més, aquestes pàgines solen estar decorades amb molts de colors, aspectes que criden l’atenció i el interès dels infants. D’aquesta manera els infants aprenen de la manera que més els agrada, JUGANT!

No hay comentarios:

Publicar un comentario