viernes, 9 de noviembre de 2012

Comencem amb el Power Point ...

Aquesta setmana hem començat a treballar amb l’eina Power Point. Com tots hem fet servir alguna volta aquesta eina per fer presentacions i demés, hem començat directament a fer un conte de Caillou amb aquesta eina. Per a jo, com ja he treballat amb anterioritat amb aquest programa, m’ha resultat senzill. 

Encara així, sempre s’aprenen noves coses. El que jo he aprés en aquesta pràctica es a fer els hipervincles, d’unes diapositives a altres. Mai havia emprat aquest recurs per a la realització dels meus Powers Points. El resultat del conte ha sigut molt satisfactori, i aquesta pràctica m’ha fet veure que aquest programa té més sortides i que no tan sols serveix per a fer presentacions, com habitualment l’utilitzem nosaltres.

A més a més, aquesta setmana hem acabat el temari per al primer examen parcial, i hem realitzat el primer examen de l’assignatura. Ara toca esperar els resultats ...!

No hay comentarios:

Publicar un comentario